עורך דין לענייני עבודה בקריות

עו"ד מיימון פאר, משרד עורכי דין המתמחה בדיני עבודה, נותן ייעוץ שוטף ללקוחותיו. אנו מציעים שירותים משפטיים רבים ללקוחותיינו, לרבות ייצוג וטיפול בהליכי בית הדין לעבודה, עריכת הסכמי עבודה, טיפול בסכסוכים הן ברמה האישית, והן ברמה הקיבוצית, וכן עריכת חוות דעת משפטיות והליכי גישור.

עורך דין דיני עבודה בקריות

משרד עו"ד מיימון פאר מייצג הן מעסיקים והן עובדים, במגזר הציבורי והפרטי תוך כדי הענקת שירותי ליווי, ייעוץ, עריכת הסכמי העסקה, ייצוג בבתי הדין לעבודה, וכן ליווי בוועדות ערר שונות.

הגנו על עתידכם, קבלו עזרה מקצועית בדיני עבודה

בכל הנוגע לבעיות במקום העבודה, עורך דין לענייני עבודה בקריות עשוי להיות המשאב הטוב ביותר שלכם.. עורכי דין לעבודה בקיאים בכל מיני נושאים במקום העבודה, ויכולים לעזור לכם למצוא את הפתרונות הטובים ביותר למצבכם. בעוד שחלק מעורכי הדין לעבודה מתמקדים רק בסיוע למעסיקים או לעובדים, אנו מרגישים שעבודה עם שני הצדדים עוזרת לנו להבין טוב יותר את הצרכים שלכם.

עו"ד מיימון פאר, עורך דין לענייני עבודה בקריות  מציע ייצוג משפטי מהשורה הראשונה בענייני דיני עבודה שונים, ושירותי ליטיגציה ברמה גבוהה. למשרדנו ניסיון רב בייצוג עובדים ומעסיקים בפני בתי הדין לעבודה, ובתי המשפט במשפט האזרחי. כמו כן, אנו מספקים ייצוג בבתי משפט שיפוטיים, לרבות הליכי דיון, והגשת בקשות להיתרים. לעורכי הדין שלנו ניסיון רב בייצוג לקוחות בגישור ובוררות בדיני עבודה.

משרדנו מציע ליווי וייעוץ משפטי שוטף בכל תחומי דיני העבודה:

ייעוץ שוטף – ייעוץ במגוון נושאי עבודה וניסוח כל המסמכים הרלוונטיים. זה כולל גיוס עובדים, תנאים והגבלות, סיום העסקה ונהלי החברה. זה מכסה גם העסקת יועצים וקבלנים, סודיות ואי תחרות.

ליטיגציה – ייצוג בכל סוגי ההליכים המשפטיים בתחום דיני העבודה, לרבות תביעות אישיות, סכסוכי קיבוצים, צווי מניעה, תובענות ייצוגיות, בוררויות וגישורים.

סכסוכי עבודה.

צווי מניעה .

אפליה בעבודה.

זכויות נשים בהיריון

הלנת שכר.

הודעה מוקדמת.

בעיית תשלום נמוך משכר מינימום.

זכויות סוציאליות – דמי מחלה, דמי הבראה ורווחה.

פיצויי פיטורים.

ייצוג עובדים במהלך דיונים לפני פיטורים.

הסכמים קיבוציים.

תגמול לעובדים ולמנהלים.

ייעוץ לעובדים זרים – כל היבטי העסקת עובדים זרים לרבות הכשרה וסיוע מלווה בתהליך לקבלת אשרה מרשויות המדינה. כמו כן, עריכת הסכמי עבודה מיוחדים.

ניידות עובדים – ייעוץ בהיבטים המשפטיים והמעשיים של ניידות עובדים ממדינה אחת לאחרת ולהיפך.

תביעה להכרה ביחסי עובד מעביד.

נציג עובדים ברשות השיפוט. חוקת העבודה חלה על עובדי מוסד ההסתדרות במקום העבודה (שירותי בריאות כללית, תנובה ועוד רבים).

מכרזים בעבודה – הגשת עתירות מנהליות.

התפטרות עקב מצב בריאותי לקוי.

עתירות לבג"ץ בתיקי מינהל ועבודה.

ייצוג רופאים וערעור לבית המשפט המחוזי על החלטת משרד הבריאות על התליית רישיונות רפואיים או שלילה לצמיתות.

מדוע אתם זקוקים לשירות עורך דין לענייני עבודה בקריות?

עובדים

לעובדים יש זכויות חוקיות. אנשים בכלל ועובדים בפרט, לרוב אינם מודעים לזכויות ולאפשרויות שלהם או מהססים לפנות לייעוץ מעורך דין לעבודה כאשר מתעוררת בעיה או מחלוקת במקום העבודה. אם התמודדתם עם בעיה הקשורה לעבודה, הגישה הטובה ביותר היא לקבל ייעוץ סודי מעורך דין לעבודה בהקדם האפשרי. עורך דין לענייני עבודה בקריות יכול לבדוק את המקרה שלכם, להסביר את הזכויות והאפשרויות שלכם ולסייע לכם לקבוע אם אתה זקוק לייצוג משפטי. 

מעסיקים

עורכי דין לעבודה חשובים לסייע בניהול קונפליקטים  מעסיקים לעובדים שלהם. זה עשוי לכלול גם את היחסים בין מעסיק לקבלנים שיש למעסיק עימם הסכם, חוזה או התחייבות.

רוב הסיכויים שאתם מעסיקים טובים שמנסים לציית לחוקים לגבי דיני העבודה, והאופן שבו הם מתייחסים לעובדים שלכם. עם זאת, אפילו עבור החברות הממוקדות ביותר בעובדים, חוקי העבודה יכולים להיות מסובכים. בנוסף, טיפול בבעיות או חקירות עצמאיות של עובדים יכול להיות קשה מבלי להבין את החוקים הנוגעים לכל מצב.

עורך דין לענייני עבודה בקריות יכול לשמש לכמה דברים, החל מייעוץ ועד לייצוג משפטי, אך אחת התפקידים החשובים ביותר שעורך דין לדיני עבודה יכול לעשות עבורכם היא לעזור לפשט את כלל החוקים המסובכים, כך שתוכלו לתקן את העסק שלכם בעתיד. באופן אידיאלי, זה יעזור לעסק שלכם להימנע בבעיות משפטיות, אבל אם הבלתי צפוי מתרחש, עדיף שיהיה לצדכם עורך דין טוב לעבודה כדי לנווט את המורכבות הפוטנציאלית של תלונת עובד.

עורך דין לענייני עבודה מומלץ

עו"ד מיימון פאר, עורך דין לענייני עבודה מומלץ מסייע הן לעובדים והן למעסיקים בכל קשת דיני העבודה בישראל.  אצלינו תמצאו משרד עורכי דין ממוקד לקוח המוקדש להצלחה שלכם. אנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ומצפים בכל יום להזדמנות להגן על זכויותכם החוקיות.

אנחנו מקשיבים לך

כאשר אתם צריכים תשובות וייעוץ במהירות בתחום דיני העבודה, עו"ד מיימון פאר, עורך דין דיני עבודה בקריות, הוא המשרד לפנות אליו. אנו מקשיבים לכם ומתאימים את הגישה שלנו לצרכים הספציפיים שלכם. אנו עובדים איתכם כחבר יקר ערך בצוות שלנו, כלומר אנו לוקחים את הזמן כדי לחנך וליידע אתכם על החוק, וכיצד הוא חל על המקרה שלכם. עורכי הדין שלנו משתמשים בכישורים, בידע ובניסיון שלנו מתוך מטרה אחת בראש – להשיג עבורכם את התוצאות החיוביות ביותר!