עורך דין מתמחה בארנונה

משרדנו נותן שירות הן ללקוחות פרטיים והן לעסקים וארגונים בכל הגדלים. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בניסיוננו העשיר.

מהם תחומי ההתמחות העיקריים של עורך דין מתמחה בארנונה?

עבודתו של עורך דין ארנונה נוגעת בנושאים רבים, ביניהם:

הגשת עתירות מנהליות למחיקת חובות ארנונה.

ייצוג בעלי קרקעות, בעלי נכסים וחברות מול עיריות ורשויות מקומיות.

תביעה לפטור או הפחתה בארנונה

חובות ארנונה מהעבר.

שינוי סיווג הנכסים להפחתת עלות הארנונה

ייחוס נכון של חוב ארנונה, מדידות לא מדויקות או שינוי בגודל הנכס.

חשוב לזכור כי כל עורך דין המטפל בכל היבטי הארנונה חייב היכרות מעמיקה עם צווי הארנונה של כל רשות. כך תבטיחו לכם איש מקצוע בעל ידע נרחב בכל היבטי הארנונה.

עורך דין ארנונה בקריות

עו"ד מיימון פאר, עורך דין מתמחה בארנונה , מתמחה בהפחתת ארנונה  ביחס לרשויות המקומיות. עו"ד פאר, בעל ניסיון רב שנים בתחום המיסוי העירוני,הינו מוביל בדיני ארנונה ויעמוד לרשותכם בשמחה לענות על כל שאלה ובקשה. להבטחת טיפול יעיל ומקצועי בכל ענייני המיסים  העירוניים, הנכם מוזמנים להתקשר למשרדנו.

הפחתת תשלומי ארנונה – אנחנו נהיה שם כדי לעזור לכם בכל שלב.

עורך דין המתמחה בארנונה יוכל לסייע לכם להפחית את תשלומי הארנונה שעליכם לבצע. עו"ד מיימון פאר, עורך דין מתמחה בארנונה באיזור הקריות יכול לעזור לכם להפחית את תשלומי הארנונה שלכם ולהחזיר את תשלומי הארנונה העודפים ששילמתם בשנים קודמות. 

עו"ד ארנונה – לחסוך לכם כסף!

אנשים ועסקים רבים עשויים לעמוד בפני חובות מס בלתי סבירות, או אפילו לא הגיוניות. מומלץ להתייעץ עם עו"ד ארנונה שיוכל לספק סיוע משפטי בזמן אם תגלו שזה המצב.

עבודתו של עורך הדין תכלול ניתוח מעמיק של הנושא וכן בחינת הקריטריונים שהובילו להטלת ארנונה גבוהה. עליכם להיות מודעים לכך שאתם עלולים להמשיך לשלם סכומי כסף גבוהים מבלי להיעזר בשירותיו של עורך דין מתמחה בארנונה.. כמו כן,  עו"ד ארנונה יסייע לכם להפחית את הארנונה על ידי בחינה מדוקדקת של הקריטריונים השונים המרכיבים את המס ועדכון הרישום כדין.

מומחה בדיני ארנונה יבצע את כל הפעולות המשפטיות הנדרשות על מנת להביא את הצדק לאור. במקרים הנכונים התוצאה הטובה ביותר תכלול הפחתת תשלום וקבלת החזרי ארנונה משנה קודמת.

עו"ד מיימון פאר – משרד מוביל

משרד עו"ד מיימון פאר מעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי הטוב ביותר בענף. אנו שמחים לעמוד לרשותכם בכל עניין הנוגע למיסוי עירוני. עו"ד פאר, בעל ניסיון רב בתחום, יעשה כל שביכולתו כדי לעזור לכם לקבל הפחתת מיסים, לרבות אגרות וארנונה.

כמשרד עורכי דין לענייני ארנונה מוביל יש לנו את כל הכלים הנדרשים בכדי להצליח בתיק שלכם ולהשיג ללקוחתינו את התוצאה הטובה זאת תוך כדי שיתוף של הלקוח בכל הליך קבלת החלטות והצבת היעדים. לייעוץ ולמידע נוסף התקשרו עוד היום.